miercuri, 18 mai 2011

Urme de ieri..

Am uitat sa-mi reinstalez sufletul . Merge in reluare .. ramane mereu in urma timpului..
Iar plang .. .. Inca mai cos franturile si curat urmele care au ramas in inima mea in urma voastra. Voi , cei care nu m-ati invatat sa ma vindec dupa ce ati iesit din viata mea , la fel de repede cum ati intrat , dar mult mai brutal..
Sufletul meu inca mai priveste inapoi , inca va mai cheama.Asteapta mangaiere si iubire. Nu intelege ca voua nu v-a pasat si ca am suferit degeaba mereu. Ca l-am cusut cu sperante desarte si iluzii prostesti, si l-am spalat cu lacrimi dupa fiecare dintre voi .Ca o clipa de fericire am pariat-o pe saptamani in sir de suferinta , si am pierdut mereu . Ca iubirea e un risc prea mare pentru mine.. Nu intelege nimic .. e in urma , e ieri ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu