sâmbătă, 30 iulie 2011

Am fost atata timp fara tine..

"Bogdan.. mă iubesti?"
"Aş vrea să o pot spune intr-o zi .. totusi acum nu pot.. Te ador.."

Vii si mă prinzi de mână , de fiecare dată cand te uit.. Nu mă laşi să te am , dar nici nu vrei să mă pierzi..
Poate cândva , ne vom intersecta şinele.. Dar nu trai doar pentru acel candva..

Te-am rugat să fii fericit acum , că viaţa nu te-asteaptă sa plângi după clipe ..
Du-te cu timpul , să nu pierzi trenul tău şi să te urci apoi in vagoane necunoscute .. Lasă in urmă gările goale..
Eu l-am pierdut pe al meu de mult . Am întarziat , privind in trecut . Si acum oricunde urc , nu-mi gasesc loc.

Mi-e dor . Da. Mi-e un dor nebun de zilele in care mă simţeam mai EU ca niciodată. De zilele in care as fi oprit timpul doar să te privesc , să vad cum mă adori , si te-aş fi privit o eternitate .

Poti sa mă adori pentru o clipă , sau să visezi mereu atingerea mea..
Dar pe ea o iubeşti .. si asta spune totul..



   Dar vremea trece oricum fara noi...

2 comentarii:

  1. Cred ca simţi putina gelozie sau poate chiar mai multa, da, şi eu simt la fel despre un baiat care nu ma lasă în pace sa îl uit. Dar cred ca tot ceea ce putem face este sa încercăm sa ne distanţăm noi de ei, daca ei nu o fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. @A_wounded_soul .. Să incercăm? Şi dacă incercăm de atâtea luni de zile făra nici un rezultat.. ce soluţii avem?

    RăspundețiȘtergere