joi, 8 septembrie 2011

Alin ..

El ştia că e deajuns să îl privesc în ochi ca să îi cunosc sufletul .. a înţeles asta din prima clipă în care am fost faţă în faţă... Aveam încredere în ochii lui verzi, ştiam că îl trădează dacă minte ..
Şi el mă cunoştea , poate mai bine decât mă cunosc eu.. Îmi ştia toanele , zâmbetele şi linguriţele de zahăr din cafea( extrem de important :D).. Mă ştia până la cel mai mic detaliu şi îi era uşor să-mi intre sub piele.. Mă iubea .. mă iubea  pentru certurile alea pe care obişnuiam să le provoc de fiecare dată când aveam o zi proastă.. pentru glumele mele proaste , pentru nopţile în care vorbeam ore în şir jucându-mă în părul lui.. Mă iubea când mă bosumflam şi când eram ironică.. Iar eu îl iubeam pentru că aveam aceeaşi forma a sufletului..

Ţi-am spus că nu sunt genul ăla de femeie care te controlează la fiecare pas , care vrea să ştie mereu unde eşti şi ce faci..Mă mulţumeam să ştiu că eşti bine .. Până m-ai trădat , Alin .. şi-atunci a picat tot..
Şi nu vreau să te las să-mi intri sub piele , pentru că am fost fericită , şi tu ai stricat tot.. De aia când mă suni să-mi spui că vrei să repari ce-a stricat, ar trebui să ştii că nu mai e nimic de reparat..

3 comentarii:

  1. Adevarat , cateodata chiar nu mai e nimic de reparat ... lucrurile trebuia sa ramana asa cum sunt .

    RăspundețiȘtergere
  2. Tradatorul! nu-si merita nici macar numele pe care il poarta !!!
    capul sus..am fost si eu tradat.. sentimentul nu e deloc placut.. :

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie mi sa intamplat la fel te oferi ku totu si ce primesti in schimb.... lacrimi tradari amagiri si suferinta

    RăspundețiȘtergere