sâmbătă, 29 octombrie 2011

Te iubesc..

Credeam că sunt conştientă că lucrurile se pot schimba într'o secundă.. totuşi încă mă mir câte s-au schimbat în 3 zile..
Credeam că înţelegi importanţa cuiva atunci când e departe .. Dar în braţele tale am înţeles că nu pot fără tine..
Credeam că dacă te văd , îmi demonstrez mie că am trecut peste noi.. Şi mi-am demonstrat că nu s-a schimbat nimic , niciodată..
Credeam că sunt puternică , şi sunt.. dar am realizat că mintea nu îmi controlează inima..

Puteam să jur că o voi regreta dacă te văd .. dar nu regret.. nu regret nici o secundă şi nu o să regret nici o lacrimă...
Şi puteam să jur că 'te iubesc' n-o să auzi niciodată de la mine .. dar m-am înşelat

3 comentarii:

  1. Nu se intampla intotdeuna asa cum planuim noi, asa ca acesta este motivul pentru care niciodata nu imi fac planuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă viața sau, mă rog, întâmplările prin care trecem, situațiile neașteptate ar fi dinainte plănuite, atunci unde farmecul? Unde misterul acela, unde atotprezenta întrebare : „acum ce se va întâmpla?” Apropo de ce mai spunea Murphy, niciodată nu se va întâmpla ceea ce-ți vei dori să se întâmple pentru că Ăl de sus vrea întotdeauna să te surprindă, plăcut sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. In noi avem cea mai putina incredere...

    RăspundețiȘtergere