duminică, 16 decembrie 2012

Incepuse sa ploua tare si am simtit o nevoie ciudata sa sting luminile si sa ma uit pe geam. Le-am stint. S-a oprit. Fuck this

Am vorbit cu el (barbatul meu) in masina vreo doua ore. L-am certat , cum fac de obicei pentru timpul prea putin pe care il petrecem impreuna, pentru afacerile pe care mi le ascunde si pentru alte prostii care s-au adunat si mi-au futut entuziasmul fata de relatie. Totusi de fiecare data cand ii reprosam ceva imi venea pe limba 'Bogdan'.. De atatea ori am fost prea aproape sa pronunt numele lui incat m-am speriat si am tacut. Nu am scos un cuvant pana acasa.

Am stat si l-am privit conducand, si desi era constient ca nu mi-am dezlipit ochii de la el tot drumul, nu a reactionat in vreun fel.
L-am privit fara rost, incercand sa caut limitele atractiei pe care i-o port. Cat de mult imi doresc barbatul asta.. 

Eu, un varsator cu toate drepturile m-am indragostit de o fecioara. Fir-ar al naibii.. De o fecioara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu