sâmbătă, 23 aprilie 2011

Iar si iar

Dupa aproximativ o luna plina de ganduri , lacrimi , vise si alte tampenii de genul asta.. il scot din cap . Zau . Nu ma mai gandesc la el .. Atunci suna.. Exact atunci ma anunta ca eu de fapt nu l-am uitat intr-adevar .. Imi aminteste ca poate sa intre incaltat in sufletul meu de cate ori vrea .
 Cand am nevoie sa vorbesc cu el , cand ii simt lipsa , cand imi vine sa fug desculta pe cuie incinse sa il strang in brate , nu da absolut nici un semn ..Parca intentionat ma lasa sa fierb in suc propriu , sa ma enervez de 1000 de ori , sa ma calmez , sa plang si sa urlu .. Apoi , cand in sfarsit imi revin ...
"Buna puiut..ce mai faci"
.. A .. uite bine .. ma pregatesc sa o iau de la capat...

Ma vindec , iubire.. Nu ma mai gandesc la tine ..
Maine imi amintesti ca ma mint .. nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu