luni, 25 aprilie 2011

Mintita .. tradata .. inselata

  Il astepta tremurand si fumand tigara dupa tigara. Aflase fiecare secunda din noaptea lui in patul Danielei. Plangea groaznic in interior , dar nu lasa sa se vada .. fiebea de draci .. iar el? se relaxa la bere cu Paul .
Intra intr-un final in casa , nestiind ca ea e in camera lui , nestiind ca e la el .. de fapt nestiind nimic de ea de cateva zile ..
Se oprise in prag privind-o mai mult speriat decat fericit ca o vede. Statea ghemuita pe pat cu tigara in mana. Arata ca o stafie ..
     
        Rebecca , iubire .. ce cauti aici ?
      
        Am venit sa te vad. Nu mai am voie sa imi vizitez iubitul?
     
        Ba da.... Ar fi trebuit sa suni . As fi venit mai devreme . Am fost la be..
     
       Stiu unde ai fost.. Mi-a spus maica-ta.
     
       Femeie ce dracu e cu tine? Ai plans , ai baut? Ce naiba ai? Te-ai uitat in oglinda?

Se chinuia sa ramana calma . Vroia sa creada ca vor purta o discutie linistita . Nervii , disperarea , lacrimile inghitite aproape o doborau . Rezista cu greu.. Ii vorbea calma si degajata.

      Am asteptat 3 ore sa vii de la bere . Am fiert de nervi si am plans .Am fumat ca o idioata . In momentul de fata ma simt de parca mi-a scos cineva inima si mi-a dat-o pe razatoare . Cum ai vrea sa arat, iubire?? :)

O privea cu ochii bulbucati si cu gura cascata . Nu era in stare sa scoata o vorba .
        
        Nu pari a fi in stare sa ma intrebi ce s-a intamplat? Vrei sa te ajut eu, dragoste? M-a sunat azi dimineata Daniela . Plangea si vroia sa ma vada urgent
      
       Care Daniela? aa.. Si te-ai dus?
      
      M-am dus. Am luat-o in brate . Plangea ca o disperata . M-a rugat sa o iert , inainte sa imi spuna ..

Privirea lui se schimbase total . O privea cu teama . Intuia ce urma sa se intample..
      
       Mi-a povestit de noaptea in care v-ati batut amandoi joc de mine . Noaptea in care m-ati calcat picioare in ultimul hal . Spune , Alin , e buna la pat?

Lasase privirea in pamant. Nu putea sa o priveasca in ochi . Statea ca un prost in mijlocul camerei fara sa deschida gura , fara sa recunoasca sau sa nege ..
     
       As fi vrut sa plec pur si simplu . Sa nu iti raspund la telefon , sa nu te caut si sa te las sa ma uiti. Totusi am decis sa iti vorbesc. Am vrut sa te asigur ca m-ai pierdut de tot , si sa te rog sa nu ma cauti . Uita-ma ,Alin . Sterge-ma din viata si din amintirile tale .

Isi lua geaca de pe marginea patului si pleca. Il lasase tacut cu privirea in pamant. Tranti usa si izbucni in plans . Plangea necontrolat. Ar fi vrut sa urle.. Ar fi vrut sa viseze , sa se trezeasca speriata si el sa o stranga in brate si sa o linisteasca. Dar era realitate. O realitate care distrugea fiecare farama de fericire din sufletul ei. A plans ore intregi ..nopti intregi.. Il ura pentru ca nu putea sa il uite ..
O lasase cateva saptamani , apoi incepu sa o caute . Ea ii respingea fiecare apel si ignora fiecare mesaj .Totusi continua sa sune si sa trimita mesaje. Isi cerea iertare continuu . Poate chiar ii parea rau . Poate realizase ca nu poate sa mearga mai departe fara ea..
Incuiata in camera ei zi de zi , Rebecca se autodistrugea. Se ruga sa il uite , sa nu ii mai pese , sa nu mai simta..





Un alt "El" din viata mea . Unul pe care l-am iertat ..

L-am iubit 2 ani si acum parca imi lipseste.
M-a iubit in felul lui , si poate nu m-a pretuit destul .Dar m-a iubit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu