luni, 30 ianuarie 2012

Alb-negru

Nu mai stiu daca viata trece prin mine sau pe langa mine .. sau poate suntem in acelasi pas.. ori am luat'o inainte..
Nu mai stiu daca timpul asta e de partea mea acum , daca mi'e dusman sau doar indiferent..
Nu mai stiu daca sunt fericita , nici nu stiu daca ar trebui sa fiu..
Ma trezesc ploile in fiecare dimineata .. si e liniste .. si intuneric si singuratate. Eu inca te mai caut in jurul meu .. si in mine . Eu inca te vad pe cealalta perna , si te aud , si te simt .. inca ma trezesc simtindu-ti buzele calde pe frunte si mi-e frica sa deschis ochii .. ca e doar liniste .. si intuneric si singuratate..
M-am saturat de scenariul asta care se repeta iar si iar.. Mi-am saturat de aceeasi imagine alb-negru in care unul din noi mereu pleaca. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu