marți, 7 februarie 2012

Superficial

Trecut , prezent si viitor..

Pentru toti au un inteles clar , au o logica..
Si pentru mine sunt doar niste abstractitati fara sens..

Si cateodata simt ca prezentul meu nu s-a intamplat niciodata.. Ca ce traiesc acum e un timp fara nume care-o sa dispara cand ma voi regasi .. E un timp fara logica , superficial , un timp nedescoperit care trece mult mai repede si mai nesemnificativ. Simt ca adevaratul meu prezent e acolo , in lumea mea , in adevaratul meu timp si ca asteapta sa ma intorc la el . Iar cant o s'o fac, timpul fara nume o sa dispara si o sa o continui de unde am ramas .

Dar vezi cum e viata .. Ca timpul asta imi fura clipele adevarate . Ca timpul asta in care's eu acum n-o sa dispara pur si simplul. O sa ia toti anii pe care eu ii pierd in el , toate clipele care trec pe langa mine .. Astea nu mi le da nimeni inapoi ..
Si chiar cand o sa ma intorc la prezentul meu , timpul fara nume imi va fi lasat riduri pe chip si-mi va fi furat seninatatea ochilor.

E

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu