marți, 14 februarie 2012

Plang

De'atatea ori mi'am promis ca nu mai plang .. De'atatea ori am crezut ca mi s'au terminat lacrimile si'o sa plang cu picaturi de suflet pana o sa se termine si el si n'o sa mai am cu ce plange.. Si'asa a si fost .. mi'am plans sufletul pana la ultima picatura , si nu doar o data , dar s'a adunat inapoi si s'a plans iar..

Nu mai stiu sa scriu despre noi , iubitule. Acum, cand ne-am indeplinit visul , acum , cand suntem atat de aproape...ne rupem . Uite-te la noi . Nu ne mai e nici foame nici sete unul de altul. Nu mai tresar la nici o vorba de a ta, oricat de dulce sau de dura ar fi. Nu mai simt nici un foc arzand cu putere.. Simt doar cenusa .. cenunsa calda ..

Si plang , .. ca aveam dreptate. Povestea asta a fost facuta sa ramana doar vis si speranta. Uite vezi? Acum cand transformam visele in realitate isi pierd culoarea. Ne pierdem si stii de ce plang? Stii de ce regret? C'as fi vrut sa'mi amintesc de noi asa cum ne visam, nu asa cum suntem . As fi vrut sa pastrez amintirea pasiunii cu care ne priveam in ochi , nu indiferenta cu care ne atingem acum.

Si'o sa plang .. Si'o sa privesc cum ne desprindem farama cu farama si tot o sa'mi fie frica sa plec. Eu stiu , iubitul meu ca ne-am rupt de mult . Stiu ca nu ne vom mai regasi vreodata , si totusi nici unul din nou nu va avea curajul sa plece. Ne vartim aici , in cerc , fara sa plecam nici impreuna , nici pe un drum separat..

Si totusi plang , ca mi-e dor de imaginea aia din oglinda .. si mi-e dor de zambetul din spatele meu . Mi-e dor cealata periuta de dinti din baie si de celalat halat.. Plang ca nu stiu ce simt sau ce vreau . Si sper.. sper ca tot ce cred acum despre noi nu real . Sper ca atunci cand o sa se adune sufletul plans o sa culeaga si dragostea de unde s'a pierdut ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu