luni, 5 noiembrie 2012

Pustie..

Stiti si voi ca mi-a fost sufletul mereu atras de relatiile interzise. Si ca a luptat pentru durere. Dar cand s-a indragostit de el l-am urat cu toata puterea.

Am fost fericita. Atat de fericita incat acum nu mai simt nimic. Si nu lacrimi imi curg din ochi acum, ci apa chioara, ca toate sentimentele s-au cosumat in patul lui.. dorinta, pasiune, mila, dragoste, regret, vina si obsesie. Si-mi curge pe fata doar frigul si cateva farame de vina..
Toate noptile in care am adormit goala langa el m-au lasat goala pe dinauntru. Atat de pustie incat pot sa-mi petrec toate noptile ascultand ecoul unui suspin..

2 comentarii:

  1. Cand este soare si frumos,nu ne gandim ca vine si ziua cand ploua, flugera, tuna si e frig...e urat.
    Visam...visam atat de frumos ca nu vrem sa ne trezim si apare cosmarul...nergu, urat din care este foarte greu sa iesim,lacrimi,regrete,suspine.
    Timpul trece atat de greu, incat ai impresia ca nu va trece niciodata.

    RăspundețiȘtergere