sâmbătă, 25 iunie 2011

Behind the mask..

Imi priveam reflexia in oglinda. Eu , fara masca : simpla . rece..
M-am privit minute in sir . Am cautat caldura pe care o aveam candva in priviri. Am cautat zambetul acela sincer care inveselea fetele mohorate candva.. Am cautat o farama din vechea eu , pe chipul asta ,mereu pictat cu veselie falsa..

Am realizat ca am incetat de mult sa visez la viitor ..Ca mai mult decat un maine ok , nu-mi doresc nimic important.Am realizat ca de mult timp sunt prinsa in umbrele trecutului, ca mi-e teama. Mi-e teama de mine , de faptul ca oricand ma pot lasa iar calcata in picioare . Mi-e teama ca nu sunt atat de puternica pe cat cred.. Mi-e teama ca maine ploaia mi-l poate aduce inapoi in suflet . Mi-e teama , maine sa nu te tin pe tine de mana , si sa il am iar pe el in gand..
 Cineva avea dreptate. I-am promis ca va avea mereu un loc in suflet . Si il are , oricat am incercat sa il distrug..

Ma tii in brate. Oare cum reusesti sa privesti in spatele zambetului fals de pe chipul meu . Oare cum , tu , cel care ma cunosti de 2 luni , reusesti sa ma privesti in ochi si sa fii sigur ca nu mi-e bine , cand cei care ma cunosc de o viata pot jura ca am sufletul plin de fericire ..

2 comentarii: