luni, 6 iunie 2011

Zambet..


Mi-ai pictat pe chip un zambet sincer , si iti sunt recunoscatoare..
Ieri , mi-am lasat acasa durerile si amintirile si am acceptat sa iesim (desi eu prin iesire nu intelegeam 140 de mile si 2 ore jumate' de condus)
Si chiar m-ai facut sa uit de tot(i) .. Prietenii tai mi-au amintit de oamenii cu care pierdeam eu zile si nopti in Romania , candva ..

Cum ne-am cunoscut? Te vedeam zi de zi , mai ales cand fumam . Initial , privirile mi se pareau la fel de banale ca ale oricarui vanzator . Zambetul tau parea doar politicos .
Zi dupa zi , ma urmareai cu privirea printre rafturile magazinului ..
Incepeam sa descopar ceva special in ochii tai ..Vroiam sa cred ca ma mint ..
Si m-ai oprit . M-ai privit in ochi si m-ai intrebat daca va mai dura mult pana voi observa ca esti indragostit de mine . Am izbucnit in ras .. Mi-ai cerut numarul , dar , categoric , nu l-am stiut. Nu il stiu niciodata .. Mi l-ai dat pe al tau si m-ai pus sa promit ca o sa te sun ..

Cand am iesit prima data , recunosc , nu am crezut ca masina e a ta . M-ai facut sa zambesc sincer , sa uit de toate , deci , nu puteai fi bogat . In capul meu , oamenii bogati insemnau fite, discutii plictisitoare si activitati total opuse celor care imi plac mie..
Am ajuns acasa cu un zambet imens pe buze , si am sperat ca nu va observa nimeni..

Iti multumesc ca ma faci sa zambesc..

Un comentariu:

  1. Pentru ca in sfarsit esti fericita. Pentru ca intr.un final ai trecut peste. Cel putin.. asa pare. Chiar daca sunt momente in care te mai gandesti la acel .. el.. viata merge mai departe.. Capu` sus, privirea inainte ! Iubeste, iarta, traieste totul la maxim !

    RăspundețiȘtergere