joi, 30 iunie 2011

Imi amintesc , oare?

"Iti amintesti , oare , de noi? Iti amintesti cum adormeai in bratele mele? Iti amintesti cum ma privea luna sarutandu'ti buzele? Iti amintesti cum mergeam atunci prin viata , tinandu-ne de mana?"

Ah, dragul meu , imi amintesc . Imi amintesc privirea ta si ochii tai verzi , la fel cum mi-i amintesc si pe ai lui ..
Dar de ce acum ? De ce apari acum de nicaieri , si ma vrei iar a ta?
De ce ti-a intrat in suflet dorul de mine , acum , cand incerc sa va uit..

Si daca imi amintesc , nu inseamna ca ma intorc..
Pentru ca imi amintesc si cum plangeam in mijlocul noptii , cand m-ai tradat ..
Imi amintesc ca am urlat si m-am rugat sa te uit , dar te-am iertat ..
Imi amintesc ca ai dat gres iar ..
N-am uitat , scumpule . Nu uit.

"Mi-e dor de tine .. De vocea ta .. De sarutul tau dulce , dimineata .. De pielea ta fina si de atingerea ta.. Vino inapoi.."
Nu , dragul meu . Tu iti amintesti cat m-a durut, cat a urlat sufletul meu, cat te-a urat? .. Nu . Pentru ca nici macar nu stii .. Am sters cu lacrimi urmele tale atata timp .
 De ce te-as lasa sa intri iar incaltat?

3 comentarii:

  1. Probabil l-ai lăsa să intre pentru că și ție îți e dor de el, dar dacă tu nu vreo, nu-l lăsa, îți va distruge inima. Foarte frumos scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai las pe nimeni sa-mi deschida ranile .. cel putin incerc sa ma feresc de cei ce ar face-o ..

    RăspundețiȘtergere