marți, 15 martie 2011

Memories..

Suna telefonul de 10 minute.. Ma trezesc intr-un final din cel mai frumos vis posibil ..

"Mdaaaah"

"Ce faci puiut ? Dormeai?"

"Te visam .. Merci ca m-ai trezit"

"Evadezi 10 minute sa te vad?"

"Am de ales?"

"Nu tocmai.."

"Perfect. Ma imbrac si vin"

"Bai gandacule .. saptamana asta locuiesc la un perete distanta.. te mai imbraci?"

"Pff.. ajung imediat"

Lasand la o parte atitudinea mea indiferenta , sunt nerabdatoare sa il strang in brate . Imi pun halatul pe mine si plec.
Era imposibil sa nu scartaie usa si de data asta
Pasesc cu picioarele goale pe cimentul rece . Ii dau beep si astept sa deschida ..

Acelasi scartait de rahat imi suna pana in creier . Ma priveste zambind :

"Ti-am zis cat imi place pijamaua asta?"

"Te 10 ori.. Te dai la o parte sa intru? Mi-au inghetat talpile.."

M-am trantit in patul lui cald asteptand sa se ofere sa imi incalzeazca picioarele
("Nici un masaj n-ar strica..")

"Pun un film?"

"Da puiu. Unul mai putin plictisitor decat ala de aseara"

Primele 5 minute din film au fost foarte interesante .. Atat am avut ocazia sa vad
Sarutarile fierbinti , mangaierile tandre si soaptele lui dulci m-au alintat ore in sir . Am vorbit despre noi , despre lucrurile care ne leaga desi multe ne despart . Am visat la o viata impreuna , la o casa superba si la gradina mea de lacramioare.. As fi vrut sa raman langa el o eternitate , dar stiam ca era timpul sa ma smulg din bratele lui si sa ma intorc acasa , in camera mea pustie .
Am pasit iar pe cimentul rece  , am suportat scartaitul usilor .. M-am intors in patul meu gol si rece . I-am trimis mesaj si am adormit..

  "Doua lingurite de zahar in cafeaua de maine.. noapte buna! "



Am promis ca renunt la tot ce ma leaga de tine .. Am ars poze , am sters mesaje , am dat foc si pijamalei care iti placea atat de mult .. Amintirile ma inunda neincetat
Saruturile tale mi-au lasat urme adanci in trup iar soaptele mi se deruleaza continuu in creier

Vreau sa nu ma mai mint
Te urasc! .. pentru ca amintirea ta nu ma lasa sa traiesc

   Mi-am promis ca te voi uita , dar nici macar nu incerc..

 

3 comentarii:

  1. Damn x_x
    Go ahead :>
    Ador postarea =P~ .
    8->

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca scrii din suflet si ca te-a cam durut. Ador stilul tau de a scrie. Gata,am zis! Te pun la blogroll.
    paranoica de Ekd.

    RăspundețiȘtergere
  3. Scriu din suflet.. A durut si inca mai doare ..

    RăspundețiȘtergere