luni, 7 martie 2011

Vreau sa te uit ..

Uneori as vrea sa stiu ce am insemnat cu adevarat pentru tine.. Dar de fapt nu imi doresc deloc.. Mi-e mai bine cand te cred pur si simplu , chiar daca stiu ca minti frumos. Imi face bine sa cred ca am facut intr-adevar parte din "una din putine povesti de dragoste pe care le-ai trait" .. Imi place sa te cred cand spui ca uneori , si in bratele ei te gandesti la mine , cand spui ca nu ma vei uita , ca voi ramane mereu "bruneta ta frumoasa"  , desi nici nu mai sunt bruneta , si sincer , nu cred ca mai stii nici macar cum arat ..
Mi-ai promis candva ca va veni momentul in care ma vei strange in brate din nou , desi ne despart 2000 de km , diferenta de varsta si... prietena ta ..

Imi doresc sa te uit , dar ti-am promis ca n-o voi face..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu