luni, 14 martie 2011

Merg mai departe


Mereu merg mai departe . .. Viata asta m-a invatat ca toate trec ... toate au o rezolvare..
Am fost mintita , tradata , inselata  , parasita .. apoi am inchis ochii si am crezut un "iarta-ma" care parea sincer ..
Am riscat .. am fost fericita cateva clipe , pentru ca apoi sa plang o vesnicie
Am sperat imposibilul , am realizat imposibilul .. Am facut frumos ceea pentru ceilalti era greu ,
De multe ori am zambit , inghitindu-mi lacrimile ..  .. am rezistat

 Nu am trait in puf , nu m-am scaldat in bani . Nici macar o familie sau o copilarie fericita nu am avut .. Dar am zambit
Viata roz? Multe..multe nuante de gri ..

Am trecut mereu peste toate M-am inchis intre patru pereti , am plans , am urlat.. dar am uitat . Am mers mai departe si asa am sa fac si acum
Nu am de gand sa astept o viata sa iti amintesti de mine .. Nu am de gand sa mai plang luni intregi pentru un singur zambet ..
Mi-am calcat neincetat pe orgoliu sa fiu cateva clipe fericita . Dar gata ! E destul ..    Viata mea nu e construita din vise . Si de data asta am visat destul.. am asteptat destul..

Zambesc . Imi aprind o tigara si recitesc toate prostiile pe care le-am adunat laolalta ..  Primavara mi-a adus zambetul pe buze  . Sunt pregatita sa traiesc din nou ..
Cand o sa iti amintesti de mine , o sa te anunt ca incep sa te uit. Fa-o cat mai curand .. ca sa nu te fi uitat deja..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu