marți, 8 martie 2011

Fericire

Visez... Stau si privesc in gol minute in sir , visand la noi .. la ceea ce a fost candva si la clipa in care te voi strange iar in brate . Ma trezeste la realitate intrebarea stupita " La ce te gandesti ? ".. si bineinteles .. "La nimic.."

Nu visez la o dragoste perfecta pana la adanci batraneti , la familie perfecta sau la multi copii .. visez la 5 minute de fericire , 5 minute in bratele tale..
De ce fiecare lucru banal trebuie sa imi aminteasca de tine?! .. De ce la fiecare adiere de vant simt cum iti treci degetele prin parul meu ?! ..

Si vreau sa te uit pentru ca nu mai suport sa stiu ca o strangi in brate , ca o saruti , ca ii spui zi de zi cat de mult o iubesti .. Pentru tine , eu exist doar in momentele tale de privit in gol , gandindu-te la "nimic".
Dar eu asa traiesc .. Sperand sa vina acele clipe ..  sa ma saruti din nou ,sa ma faci fericita pentru 5 minute , chiar daca stiu ca apoi pleci ..


Ipocrizie.. Visez.. visez si la o viata fericita , la o viata alaturi de tine .. Ma trezesc de multe ori dorindu-mi nespus de mult sa fiu in locul ei , sa fiu eu cea pe care o saruti de noapte buna in fiecare seara .. sa fiu eu cea care te priveste in fiecare dimineata cum dormi..  

Pentru ca oricat mi-as dori sa te uit , nu cred ca intr-o viata as putea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu