marți, 16 august 2011

Eşti otravă

Şi zici c-ai vrea sa lupţi pentru noi, dar nu ai cum . Nu de şanse duci tu lipsă , ci de curaj.
Iar eu .. Eu ţi-aş spune că te iubesc . Că te iubesc cu fiecare clipă pe care o las in urmă , cu fiecare respiraţie şi cu fiecare clipire. Totuşi să spun că sunt sigură de asta ar fi o minciună. Tu să nu crezi ca nu-i aşa . Poate fi , dar eu nu ştiu . Eu nu mă inţeleg , dragul meu . Eu nu mai ştiu ce se intâmplă cu sufletul meu .
Şi ţi-aş spune că nu văd viaţa fără tine , că aş da orice să fim împreună , dar aş fi nesimţită , aşa cum ai fost şi tu.
Eu nu-ţi spun . Urăsc vorba asta . De ce să spui ceva dacă nu crezi , dacă n-are rost?

Sunt totuşi sigura că misterul relaţiei noastre m-a făcut să mă indrăgostesc de zeci de ori mai mult decât eram când te-am cunoscut. Pot să-ţi spun clar că mi-e dor de tine şi de asta nu mă îndoiesc. 
Şi poţi să fii sigur că nu te uit . Îmi bat joc de mine de atâta timp incercând să o fac, dar nu-mi iese..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu