marți, 9 august 2011

Tu ce crezi?

You're a liar and a hypocrite!!
Perfect adevărat . Ştiam.

You've never stopped missing him ..
Oare? Chiar crezi? M-am minţit eu atât de mult timp? Am zâmbit eu înghiţindu-mi lacrimile , şi obligându-mă să cred că nu mă doare , că nu mi-e dor? Haide.. exagerezi..

You have to do something . He has to do something. You both do something for this story!
Evident . Totuşi nimeni nu face nimic , nu vezi? Uite-te la noi . Ne plângem de milă , fiecare in colţul lui de lume. Ne promitem unul altuia ca va veni o zi .. , ne adorăm , ne spunem poveşti , poate ne minţim , speram si visăm la infinit.. Totuşi povestea rămâne la fel . Jurăm ca am da orice să putem fi împreună , dar nimeni nu mişcă un deget.

Do you really wanna see each other again?
Aşa credeam  , până mi-am dat seama că ne dorim atât de mult , totuşi nu destul cât să riscăm câtuşi de puţin.

This story is fucked..
Şi încă cum ..



Un comentariu:

  1. Da, aici e partea nasoala: ca nimeni nu face nimic şi totuşi va da-ti seama ca aveţi nevoie unul de celalalt.

    RăspundețiȘtergere