joi, 11 august 2011

Oficial..

"M-am săturat să ascund ce simt pentru tine. Hai să facem relaţia asta oficială.."

Şi ştii cât urăsc clişeul ăsta.
Tu mă adori si vrei să fiu a ta în totalitate .Eu habar nu am ce simt , ştiu ca eşti singura persoana cu care mă pot vedea peste ani şi că mi-e dor..
Aaa.. şi mai e ceva ce se cheama relaţie oficială , care e intre mine si .. nu tu

Hai să facem oficial... Ce?? Faptul că visăm de un an la o clipă care , probabil , nici nu va exista .. Faptul ca ne plăngem pe net unul altuia de cât de dor ne e? .. Faptul că am fost cândva câteva zile împreună cu adevărat?
Ce rahat sa oficializăm? Noi nu avem nimic. Doar vise . Hai să le spunem tuturor cât de multe speranţe am adunat noi că intr-o zi vom fi fericiţi unul in braţele celuilalt . Dar stai . Noi nici măcar nu ştim dacă am fi fericiţi împreună..

Lasă-ţi afacerea , lasă-ţi prietenii , vino aici şi ia totul de la zero.. Vrei? Nu , ştiam eu..
Nu începe iar să imi explici de ce e mai bine sa vin eu acolo , pentru că ştii foate bine că e aproape imposibil..

Spune-le tuturor de "relaţia" noastră . Spune-le ca oficial adori pe cineva .. şi că acel cineva e la 2000 de km distanţă de tine si are o relaţie (oficială)

2 comentarii:

  1. Foarte aiurea, sincer. Chiar nu am idee ce sa zic. Oricum ar fi, e complicat, pentru ca nici pentru el nu vrea sa vina încoa, nici tu acolo şi ai dreptate, ca nu ai ce sa oficializezi.

    RăspundețiȘtergere