marți, 9 august 2011

Praf..

Cel mai futut sentiment e regretul .
Când ştii că ai fi putut fi fericit , dar erai prea ocupat cu trecutul si viitorul .

De parcă prezentul e facut să plangi pentru ieri şi să-ţi faci griji pentru mâine . Cui ii pasă de acum
Cine a renunţat la "Ce amintiri frumoase" şi la "Maine va fi mai bine " pentru " Ce-ar fi să zâmbesc acum şi să mă bucur de clipă? " Exact .. nimeni..
Şi te trezesti mâine că regreţi si că viaţa ta e de rahat .. Dar parcă rahatul de ieri nu era aşa mare . Si poate mâine.. 

3 comentarii:

  1. Si poate maine ? Neah .. daca nu e azi cum trebuie, degeaba te gandesti la maine.

    O zii frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Niciodată nu e cum trebuie ..
    Şi ţie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt asa cum ai zis:"Ce-ar fi sa zâmbesc acum şi sa ma bucur de clipa ?" şi nu îmi merge asa cum mi-am închipuit ca ar fi trebuit sa fie. Si tot timpul viata e de rahat şi o curva care are grija tot timpul sa ne aminteasca ce ne-a sedus bine şi nu vom mai scăpa.

    RăspundețiȘtergere